Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

  KŘIŠŤÁLOVÝ SVĚT  Karel Rešl  krása, která léčí 

POŠTOVNÉ OD 65,- Kč.

ZBOŽÍ JE MOŽNÉ
VYZVEDNOUT

NA 315 MÍSTECH V ČR,
v pobočkách
Zásilkovny.cz.
Úložní místa TAKÉ v SR.

POŠTOVNÉ OD 1500,- Kč ZDARMA.
Více v sekci E-shop a jak v něm nakupovat.


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamační řád
Reklamační řád
  1. Reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu www.kristalovysvet.cz a v souladu 
    s ustanovením Občanského zákoníku.
  2. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého z přepravců je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzíta sepsat s pře-pravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  3. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  4. Délka záruční doby je stanovena v souladu s Občanským zákoníkem. U zboží určeného ke konzumaci je délka reklamační lhůty dána dobou minimální spotřeby konkrétního výrobku.
  5. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
  6. Vznikne-li na dodaném zboží reklamovatelná vada je kupující povinen oznámit zjištěné závady písemně 
    na adresu Karel Rešl, Štítného 24 Nová Včelnice 37842. Zákazník je povinen doložit způsob nabytí zboží účetním dokladem a informovat prodávajícího, jakým způsobem závada vznikla.
  7. Do 3 pracovních dní bude kupující informován o dalším postupu.
  8. V případě oprávněné reklamace bude zákazníkovi nabídnuta sleva z kupní ceny nebo bude opravené či nové zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodávajícího. Zboží zasílané na reklamaci nelze posílat prodávajícímu na dobírku. Zboží k reklamaci je možné zasílat pouze doporučeně.
  9. Rozsah záruky – prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vzniklé neodbornou manipulací, viditelným mechanickým poškozením, nesprávnou péčí o zboží a nedodržením instrukcí prodávajícího.

    V Nové Včelnici 25.5.2018

    Karel Rešl